גנרטורים שקטים

חברתנו משווקת גנרטורים שקטים בהספקים שונים. הגנרטורים מושתקים באמצעות חופות השתקה, כך ניתן לספק חשמל לכל מקום וארוע ובנוסף אפשרות לאספקת לוחות חשמל.

גנרטור מושתק מהווה פיתרון יעיל ונוח במקרים בהם יש צורך באפסקת חשמל לאירוע שדורש שקט או פעילות שוטפת שלא תהווה מטרד לסביבה הקרובה ותגרום לרעש עבודה.

גנרטור מושתק
הגנרטור מהמיר אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית. פעולת הגנרטור מייצרת רעש היום שבסיטואציות מסויימות הרעש מהווה מטרד. 

בעידן שבו אי אפשר להתקיים ולבצע מגוון של פעולות ללא חשמל, יש להם שימוש נרחב, בעיקר במקומות שאינם קבועים ואינם מחוברים לרשת חשמלית מסודרת. גנרטורים  שקטים מאפשרים להאיר אזורים חשוכים בחיק הטבע, להרים הפקות ענק באמצע ’שום מקום‘, לייצר מוזיקה ולעשות שימוש בעוד מגוון של אמצעים חשמליים.

 

גנרטור ביתי שקט

שימוש נוסף שהפך להיות טרנדי בשניפ האחרונות הוא גנרטור ביתי שקט. בלא מעט מקרים קורה שמשפחות שלמות נשארות בחושך ללא חשמל 
ממגוון סיבות. לכן הפתרון המושלם לבתים שסובלים מנפילות חשמל הוא הגנרטור הביתי השקט. 

הגנרטור הביתי מאפשר אספקת חשמל גם בשעות הלילה בשקט שמאפשר המשך מחייה מבלי לסבול את רעש העבודה של הגנרטור.
 
עד לפני מספר שנים, החיסרון של הגנרטורים היה ברעש האדיר שהיו מייצרים אך היום, תודות לטכנולוגיה מתקדמת, ניתן להשכיר או לרכוש גנרטור מושתק.
 
גנרטורים מושתקים קיימים בקשת רחבה של גדלים ובעוצמות הספק שונות. היתרון הבולט ביותר שלהם הוא בעובדה שהם גנרטורים שקטים יחסית ביחס לרעש שגנרטורים ייצרו בעבר ולכן ניתן לעשות בהם שימוש במקומות ציבוריים, שכונות מאוכלסות ואירועים מיוחדים.
 
טרם בוחרים גנרטור מושתק מתאים, יש להתייחס לנתונים כמו ההספק שהגנרטור מייצר, המרחב בו אנו רוצים למקם את הגנרטור ולצרכים החשמליים במקום.

לפרטים נוספים צרו קשר: 052-8275113

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השכרת גנרטורים
מכירת גנרטורים